Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Recenzja szminki/ nowości/ farbowanie włosów

Cześć kochani :)
Ostatnią dałam zapowiedź kolejnych notek. Dla przypomnienia dodałam tą oto sklejkę:'

Co miała oznaczać powyższa zapowiedź? Zblizające się recenzje kosmetyków- pewnie większość z Was się tego domyśliło.
W każdym razie.. Dzisiaj na pierwszy ogień idzie szminka Avon Color Trend Poppy Love. 

Nigdy nie używałąm szminek. Ale tą kupiłam specjalnie na hallowen. Zawsze chciałam czerwoną szminkę. A ta jest idealna! Jeszcze jej odcień wpada trochę w koral co jest jej ogromnym plusem! Opakowanie tak się prezentuje:
A tuż po otworzeniu..:

Plusy:
- kremowa formuła
- jednolity, nasycony kolor
- bez problemu się nakłada
- trwała (nie znikła z ust po 7 godzinach :D)
- nie wysusza ust (jak co poniektóre szminki z Avonu)
- ładne opakowanie
- wiele kolorów (12)
- za 3,6 grama zapłacimy około 9 zł

Minusy:
- trochę rozmazuje się w kącikach
- producent obiecał, że szminka zapewni ustom miękkość i gładkość- niestety nic takiego nie zauważyłam

Tak wygląda na ręce :D :

A tak na ustach: 

Mam jeszcze inny kolor, ale o tym innym razem :D

Krótko mówiąc: POLECAM TĄ SZMINKĘ! :D

____________________________________________________

Niedawno kupiłam komin za 25 złoty na ryneczku. Jest bardzo ciepły i do tego mieni się złotą nitką :D

Jeśli chodzi o nowości, to także odebrałam moje nowe dzieci <3- buty na koturnie! Pomimo wysokości są bardzo wygodne. 
Zakupiłam je na czas na buty za niecałe 40 zł :D.
Mam także inne pary z czasnabuty.pl

Od góry od lewej: wysokie kozaki, workery; rząd niżej: 3 pary koturn; kolejny rząd, od lewej; 2 pary płaskich sandałów, para sandałków na koturnie i trampki :D
Uwielbiam ten sklep i jak najbardziej polecam! 

______________________________________________________
Swoją droga sporo się u mnie zmieniło. Mam też trochę problemów szkolnych, dlatego rzadko tutaj bywam. Niestety trzeba ocenki poprawić.. 
Przefarbowałam włosy, czego nie żałuję. Wstawiam zdjęcie z kamerki ('nie twarzowe' - dosłownie :D). Jakość zdjęcia jest powalająca.. I kolor jakoś ciemny wyszedł. Ale w rzeczywistości jest to jasny brąz.

I jakieś tam z imprezy w nowych włosach (przepraszam za niewyjściowy ryjek :c)

W sumie to wszystko. Idę uczyć się biologi. Cześć kochani :*

42 komentarze:

  1. A ja mam ciemne i chciałabym mieć blond;)
    Jakie śliczne buty,a kolor szminki - cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy chce zmienić włosy. Kobiecie się nie dogodzi, hah :D
      Dziekuję :*

      Usuń
  2. śliczny kolorek ale szkoda troche tamtego

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ten nowy kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna szminka, chociaż jakoś mi do cb nie pasuje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*.
      Szminka kupiona specjalnie na halloween a nie do codziennego makijażu :D

      Usuń
  5. swietne zdjecia !! pomadka genialna :)
    dodaje do obserwowanych i w sumie nie wiem czego dopiero teraz:D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolorek szminki;)!
    i piękne nowe koturny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne zdjęcia : D
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne buty :) ładnie ci w tym kolorku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. buty są boskie:D też mam botki koturny i jak dla mnie są wygodniejsze nisz wcześniejsze płaskie, które też uważałam za wygodne:D chyba lepiej ci w brązie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja osobiście wolę płaskie, w koturnach rzadko chodzę ;)
      Dziękii! :D

      Usuń
  10. Bardzo podoba mi się kolor tej szminki!
    Bardzo podoba mi się Twój blog. Wydajesz mi się ciekawą osobą. Chciałabym cię poznać. Może obserwujemy?
    justmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo zaciekawiła mnie szminka jednak nie mam możliwości zamówienia :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Udane zakupy widzę. Świetnie ! :-)
    Dziękuję za zaglądnięcie na mojego bloga i miły komentarz.
    To dużo śniegu macie ! :o

    pozdrawiam . ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Ja też dziękuję i nie ma za co :)
      Było, było, ale szybko zniknął :C

      Usuń
  13. Mnie nie przeszkadza wielotematowość posta :) I tak czytam od deski do deski więc nie ma to dla mnie znaczenia :)

    Super ta szminka <3


    Obserwuję i zapraszam do mnie, już jutro rozdanie a w nim m.in podkład Rimmel - Wake me up :)
    www.szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze i zapraszam do dodania do obserwowanych :)
__

Thanks for your comment :)