Obserwatorzy

niedziela, 11 listopada 2012

Tagi, zdjęcia i zapowiedź :D

Cześć. 
Dostałam sześć nominacji do Liebster Blog. Aż się zdziwiłam ilością. Ogromnie Wam za to dziękuję :*. Pytać wyszło sporo, nie wiem czy komuś będzie się chciało czytać :D.
A takie są zasady zabawy: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Pierwszy tag od kochanej DAGUSI <3

1. Trzy cechy charakteru, które powinien posiadać idealny partner ?
- Według mnie najważniejsza jest szczerość, inteligencja i otwartość :)
2. Na bezludną wyspę zabiorę - wymień 5 rzeczy ...

- Ostry nóż, siatkę na ryby, apteczkę, koc, zapałki i jakąś dobrą książkę :).
3. Piosenka, którą kochasz...

Od dłuższego czasu Nirvana- Nevermind. Od niedawna- Rihanna- Diamonds <3
4. Ulubiony rodzaj obuwia ( np. klapki, kozaki... ) 
Hm, chyba baleriny. Wygodne i przede wszystkim urocze ;).
5. Włosy blond, brąz, rudość, czerń ?

Zdecydowanie jasny blond <3
6. Długość Twoich włosów i czy jest to wymarzona długość ?

Trochę za ramiona. Nie, moim marzeniem jest mieć włosy do tyłka <3
7. Ulubiona firma kosmetyczna ?
Mam dwie: miss sporty i essence :)
8. Ulubiony serial ?

Julka i Skins <3
9. Jaką książkę ostatnio czytałaś ?

Lekturę- "Edyp" :D
10. Twoja popisowa potrawa ?

Nie jestem mistrzem kuchni, więc nie mam się czym chwalić :c
11. Jesteś singielką, w związku czy mężatką ?

Singielką.

Kolejny tag od ADY :*
1. Pierwsza czynność, którą robisz po powrocie ze szkoły?
Wychodzę z kotem na spacer :D
2. Czytujesz gazety? Jeśli tak, to jakie?
Głównie Flesz :)
3. Lubisz jeść różne dania z kapusty(pierogi, kapustę z grochem itd.)?
Tak, szczególnie pierogi :p
4. Masz jakiegoś zwierzaka? Jeśli nie, to chciałabyś mieć?
Czarną kotkę- Dianę. :*
5. Ulubiony film?
Legalna blondynka :D
6. Eksperymentujesz z włosami, w sensie sama je podcinasz, robisz końcówki z bibuły itd?
Kiedyś sama podcinałam grzywkę, ale raz się to nieszczęśliwie skończyło. I w wakacje farbuję od czasu do czasu końcówki bibułą. To tyle :).
7. Kraj, który w przyszłości chciałabyś odwiedzić?
Bułgarię <3
8. Ile czasu dziennie poświęcasz na bloga i buszowanie w Internecie?
Ojeju, nie wiem, zazwyczaj obiecuję sobie, że wchodzę 'tylko' na chwilę. A ta 'chwila' trwa czasem kilka godzin :/
9. Co sądzisz o polityce, interesujesz się nią?
Nie interesuję się.
10. Masz jeszcze miśki z dzieciństwa, jakiegoś ulubionego?
Tak, takiego zwykłego z kokardką :p.
11. Mieszkasz w mieście czy na wsi, gdzie byś chciała?
Na końcu miasta, obok mam już łąki i niedaleko jest las :p. Gdzie bym chciała? Te miejsce mi jak najbardziej odpowiada. Jest tu spokój i do centrum wcale nie mam tak daleko ;).

Następny od DWÓCH CZTERNASTOLATEK WARIATEK (ale mi się zrymowało) XD :*
1. Czy skoczyłabyś na banje?
Tak i to bardzo chętnie :D
2. Jak byś poderwała chłopaka którego spotkałaś na ulicy?
Haha, po prostu bym zagadała :D. I zapytała się o coś błahego, np. jak dość do KFC? :P
3. Zjadłabyś jakiegoś owada?
Fuuu, nigdy w życiu :o.
4. Wolisz psy czy koty (odpowiedź i psy i koty dozwolona)
KOTY <33
5. Czy masz jakąś pasję pasującą bardziej do chłopaków niż do dziewczyn?
Nie :).
6. Poszłabyś na film do kina tylko żeby się z niego pośmiać?
Zależy jaki film :).
7. Oglądasz czasem kanały dla dzieci (cartoon network, disney channel itp.)?
Nie :D.
8. Czy umiesz gotować? Haha, mój 'talent kulinarski' kończy się na zrobieniu zupki chińskiej XD
9. Czy jak jesteś sama śpiewasz na cały dom?
W sumie wolę śpiewać na cały dom jak jest ktoś w nim. Nie lubię przebywać sama :).
10. Co byś zrobiła gdyby twój chłopak okazał się centaurem?
Hahahahahahaahhahhahaaah. "Żylibyśmy długo i szczęśliwie". I może byśmy mieli małe centaury :P.
11. Czy jesteś przesądna?


Czwarty od AGNIESZKI :**
1. Jakie są Twoje zainteresowania? 
Psychologia, moda :)
2. Jak długo prowadzisz swojego bloga?
Tego od 30.10.2012 :D
3. Wielkanoc czy Boże Narodzenie? Dlaczego?
Boże Narodzenie- jakoś bardziej czuję tą magię :).
4. Jakiej muzyki słuchasz najczęściej?
Nie mam określonego gatunku muzyki, jestem otwarta na wszystko. Zaczynając od popu, kończąc na punku :).
5. Twój ulubiony zespół?
My Chemical Romance <3
6. Jakie kraje chciałabyś/chciałbyś zwiedzić? Dlaczego?
Wszystkie- cały świat :D.
7. Ile razy w tym roku już byłaś/byłeś na wagarach? 
Haha, wolę się  nie wypowiadać na ten temat, bo nie ma się czym chwalić XD
8. Masz jakąś ksywkę? 
Tysia? :)
9. Jakie dyscypliny sportu lubisz najbardziej?
Siatkówkę :3
10. Masz jakiś ulubiony cytat? 
Szary świat nabiera kolorów dzięki chwilą przeżytych przez ludzi żyjących własnym życiem.
11. Książka czy adaptacja filmowa? Dlaczego?
 I to i to :)

Piąty od AGATY  :*.
1. Co lubisz w prowadzeniu bloga?
Naprawdę WSZYSTKO. Cieszę się, że mogę podzielić się z Wami moim życiem :D
2. Jak spędzasz wolny czas?
Spotykam się z przyjaciółmi :3.
3. Ulubiony blog, godny polecenia?
Zdecydowanie Kolorowa Dusza :*
4. Podoba Ci się mój blog?
Tak, jest bardzo fajny, lifestylowy- a takie blogi lubię ;).
5. Ile masz lat?
Skończone 16.
6. O czym prowadzisz swój blog?
Głównie wszystko się wiąrze  z modą, ale nie zabraknie tutaj postów życiowych/codziennych i kosmetycznych :).
7. Co najbardziej lubisz w chodzeniu do szkoły?
To, że spotykam się ze znajomymi :).
8. Rzeczy bez których się nie ruszasz z domu?
Telefon, szczotka do włosów, balsam do ust, portfel, chusteczki. I coś tam jeszcze by się znalazło ;p
9. Czy to twój pierwszy blog?
Nie :)
10. Jakie Ci się podoba imię męskie?
Marcel- przede wszystkim :*
11. Ile czasu poświęcasz na napisanie jednej notki na blog?
Oj różnie. Tą notkę pisałam np. dwa dni z przerwami, bo co chwilę dochodziły mi jakieś tagi :D.

I ostatni od mojej imienniczki PATRYCJI :D :*
1. Twój ulubiony kolor?
Nie mam ulubionego koloru ;).
2. Czy jest coś czego żałujesz?
Oj, jest wiele takich rzeczy.. Ale nie chcę wracać do przeszłości..
3. Muzyka jakiej słuchasz to?
Wszystkie gatunki :).
4. Jakie masz plany na przyszłość?
Jest ich sporo.. Tradycyjne plany: znaleźć dobrą pracę, mieć dobre wykształcenie, założyć rodzinę, wybudować dom i mieć drugą połówkę, przy której spędzi się resztę życia :). I oczywiście być zdrowym i szczęśliwym :D.
5. Jakie są twoje inspiracje?
Rihanna jest moją największą inspiracją <3
6. Czym się interesujesz?
Odpowiadałam już :). Moda, psychologia :D. O i oczywiście blogowanie :p
7. Kiedy ostatni raz powiedziałaś swojej rodzinie że ją kochasz?
Dzisiaj :P.
8. Jakie kraje chcesz odwiedzić?
Też chyba było :D. Cały świat, czyli wszystkie :3.
9. Wierzysz w Boga?
Tak.
10. Twoje drugie imię?
Nie posiadam. :)
11. Oceń swój wygląd i charakter od 1 do 10.
Nie potrafię tego zrobić.. Nie posiadam wysokiej samooceny :o.



Nikogo nie taguję, ponieważ pewnie każdy z Was otrzymał chociaż jeden tag. A zabawa jest już bardzo rozpowszechniona. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :D

~~~~~
Ostatnią mi się nudziło i pocykałam kilka zdjęć. Pierwszą część przerobiłam i połączyłam w kolaż :D


I mała zapowiedź tego, co zobaczycie w kolejnych notkach :D


To na tyle, cześć :*

46 komentarzy:

  1. Jak tajemniczo, no, no . :) ładne zdjęcia :)
    Bywaj u mnie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodki kotek;) Fajne odpowiedzi, szczególnie o małych cenzaurach (czy jak to się pisze);p

    OdpowiedzUsuń
  3. Coz moje pytania sa najlepsze :) A twoje zdjecia sliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za skromność, haha. Ale nie zaprzeczę :D
      Dziękuję ogromnie :D

      Usuń
  4. cudne foty ♥.♥ i dziękuję za odp ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie zdjęcia. Dziękuje za odpowiedzenie na pytania ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. bb. przepraszam ze dopiero teraz pisze ale nie m mialam dostepu do komputera.
    no pewnie ze obserwujemy! ja juz i czekam na Ciebie ; - ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych tagów możemy dowiedzieć się wiele ciekawych rzeczy ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog obserwuuję ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny blog :):), dodajemy do obserwowanych przez google liczymy na rewanż, u nas za to, ze obserwujesz bierzesz udział w konkursie DO WYGRANIA paczki kometyków CHANEL YSL ETC :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz i zaproszenie ;)

      Usuń
  10. ja też ostatnio słucham najnowszej piosenki Rihanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam jej wszystkie piosenki ;)

      Usuń
  11. Ja też ostatnio dostałam 2 tagi i będę musiała odpowiedzieć :) W sumie to fajna zabawa nawet niekiedy pytania się powtarzają, ale zawsze można kogoś troszkę bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Można się dużo dowiedzieć o życiu prywatnym danej blogerki ;)

      Usuń
  12. super zapowiedź czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ten pierwszy kolaż :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe pytania i odpowiedzi. Zdjęcia też niczego sobie. ;>


    Zapraszam na nowy post i KONKURS!
    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie przerobione zdjęcia. Jeśli masz ochotę, zapraszam do mnie na konkurs! Do wygrania wybrana para butów! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. I like this post so much: these pictures are wonderful!
    What about following each other?
    Cosa mi metto???
    < Win a Love Obsessed $50 gift card!!

    OdpowiedzUsuń
  17. podoba mi sie twoj blog , obserwuje i licze na to samo ; >

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze i zapraszam do dodania do obserwowanych :)
__

Thanks for your comment :)