Obserwatorzy

wtorek, 30 października 2012

Witam :D

Cześć, cześć.
Z tej strony Tysia. Prowadziłam bloga http://tysia-xoxo.blogspot.com/ , ale postanowiłam zacząć wszystko od nowa. Dlaczego? Ponieważ uważam, że tamten blog został mocno zaniedbany i mam nadzieję, że z tym tak nie będzie Póki co powyżej wymieniony blog będzie dostępny przez 2 tygodnie- później go usunę. I będę pisała TUTAJ. Pierwszą notkę na poprzednim blogu napisałam 10 kwietnia (2012 r.). Wszystkich było 48. Obserwatorów prawie 60, a wyświetleń około 4 tysięcy. Po co przytaczam te liczby? W sumie sama nie wiem.. Po prostu jestem w miarę zadowolona z 'wyników'. <3 :D
Może teraz trochę o mnie? Więc nazywam się Patrycja. Dlaczego Tysia? Mama tak do mnie mówi :). Mam 16 lat i mieszkam w (z)Dolnym Śląsku. Interesuję się psychologią, dlatego też poszłam do liceum o takim właśnie profilu. I mam zamiar wiązać przyszłość z psychologią kryminalistyczną lub śledczą. Interesuję się również modą, co ujrzycie na tym blogu. Także nie zabraknie tutaj wpisów urodowych i typowo 'życiowych'. Póki co dodaję miks kilkunastu zdjęć z poprzedniego bloga i zapraszam oczywiście do obserwacji.  :)


Dziękuję za uwagę, Tysia :*

46 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza xD
    I proszę o wyłączenie werefikacji obrazkowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Wyłączone, dziękuję na powiadomienie <3

      Usuń
  2. Powodzenia w blogowaniu i fajny mix zdjęć ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wytrwałości! ; )
    Wita Cię druga obserwatorka tego bloga ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny jest Twój poprzedni blog. Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy ponownie w blogosferze :) Oby na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj uwierz mi... Jest co zrzucać w moim przypadku :( To koniecznie musisz tutaj przyjechać - magiczne miasto! ;) Zapraszam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nic nie wiedzę :p
      Muszę, muszę, czas nadrobić zaległości.
      Dziękuję <3

      Usuń
  7. ale świetne zdjęcia ;- )
    powodzenia w blogowaniu ;-)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Oczywiście :)

      Usuń
  8. Obserwuję:) Życzę sukcesów :)
    A kubek kupiłam za granicą, w sklepie, a jego polskim odpowiednikiem jest TK Maxx:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okey, dzięki <3
      Nie ma u mnie TK Maxx :C

      Usuń
  9. Boskie zdjęcia.

    Obserwujemy.? ;*
    Ja już

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zestawienie zdjęć :D dziekuje bardzo za miły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie ;d
    Obserwuje i mam nadzieję że odwdzięczysz sie ;d
    http://colours--photography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie plany

    OdpowiedzUsuń
  13. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :)
    Dziesiąta jestem! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. hihi, odwdzięczam się obserwowaniem i będę na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie :D


    zapraszam do siebie ! :) moze obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. dlaczego zrezygnowałaś z tamtego bloga ? Życzę owocnego początku ; )) .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia z nowym blogiem! ;)
    http://co-la-da.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5920 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parampampam, fajny spaaaaaaaaam :d

      Usuń
  19. heh ale fajne zdjęcia odwdzięczyłam się i będe obserwować oraz komentować nowe posty

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zdjęcia, powadzenia w prowadzeniu bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia! :)
    obserwuję i będę tu zaglądała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej ;)
    Fajny blog, będę zaglądać :)
    Zapraszam do mnie: http://so-romantic-story.blogspot.com/
    Jak możesz to dodaj do obserwatorów i skomentuj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze i zapraszam do dodania do obserwowanych :)
__

Thanks for your comment :)